Hvordan holder du deg oppdatert på markedsføring, trender og digitalt?
Ifølge Annonsørrapporten 2019 så er det å sette av nok tid til å følge med på utviklingen og å utvikle virksomhetens digitale kompetanse begge blant topp fem utfordringer som norske annonsører har. Her kan vi hjelpe gjennom trendrapporter, mini-trender og foredrag. Vi mener at vinnerne i dagens og fremtidens markeder er de som kjenner kundene sine best. Da må man også forstå den konteksten folk lever livene sine. Det er først når vi ser det store bildet at vi ser de nye bildene. Som trendkuratorer hjelper vi også kundene våre å orientere seg og identifisere plattformer for videre vekst.
1. Trendrapport
Hver høst gir vi ut en Trendrapport med de 10 viktigste trendene vi mener du som markedsfører må vite noe om. I tillegg samler vi kunder og venner av huset til et frokostseminar der presenterer våre tanker rundt trendene.
2. Mini-Trender
Ikke alle trender er store nok til at de får plass i Trendrapporten, men gjennom året dukker det stadig opp trender og fenomen vi mener er viktige nok til at man bør kjenne til dem som markedsførere. Derfor publiserer vi stadig mini-trender som du finner her på nettsiden. Det kan dreie seg alt fra mattrender til fenomener innen sosiale medier.
3. Boktips
Det er ikke et ukjent fenomen at bunken med bøker på nattbordet vokser uten at man rekker å få lest alle de bøkene man føler man burde. Derfor gir vi et par ganger i året ut lister over de bøkene vi mener du bør lese. Sjekk ut Cathrine sine tips fra desember 2019.
4. Foredrag: Slik lykkes du som markedsfører i 2020
Tema:
Merkevarebygging, trender, inspirerende internasjonale prisvinnende case, digitale trender og kundereiser.
Tid:
3 timer
Pris:
Kr 40 000,- eks mva
Foredragsholdere:
Cathrine Moksnes, Byråleder/Trendkurator/Senior rådgiver (LinkedIn)
Eirik Fjellaksel, Senior digitalrådgiver (LinkedIn)
Passer for:
Alle som ønsker å bli oppdatert både innenfor markedsføring, trender og digitalt på 3 timer. Alt fra ledergrupper på strategisamling til fellesmøter og seminar. Vi tilpasser foredraget til om det er en gruppe på 5 eller 500 personer.
Hovedteamer:
- Hvordan bygge sterke merkevarer i 2020
- De 10 viktigste trendene for 2020
- Grønn vekst
- Orden i kaosets tid
- Fra å være forskjellig til å gjøre en forskjell
- Det store tillits- og maktskifte
- Den emosjonelle revolusjonen
- Inspirasjon fra prisvinnende merkevarer.
- Vi besøker de store kreative festivalene og oppsummerer de viktigste trendene vi ser og hvilke case som er til inspirasjon.
- Digitalt økosystem
- Nettsidens rolle
- Hvordan utnytte all data du samler inn
- Innhold og sosiale medier
- Bygge publikum
- Samspill mellom plattformene
Les mer om digitalt økosystem og hvordan det la grunnlaget for innhold som økte trafikken på nordvikbolig.no med 400%.
Bestilling:
cathrine.moksnes@gmn.no / +47 488 96 670
5. Foredrag: Hvordan bygge sterke merkevarer i 2020? Trender som vekstplattformer og caser til inspirasjon
Tema:
Merkevarebygging, trender og inspirerende internasjonale prisvinnende caser.
Tid:
45 min
Pris:
Kr 25 000,- eks mva
Foredragsholdere:
Cathrine Moksnes, Byråleder/Trendkurator/Senior rådgiver (LinkedIn)
Passer for:
Alle som ønsker å bli oppdatert både innenfor markedsføring og trender, og. Alt fra ledergrupper på strategisamling til fellesmøter og seminar. Et foredrag for inspirasjon og for å se verden med litt andre øyne.
Hovedteamer:
- Hvordan bygge sterke merkevarer i 2020
- De 10 viktigste trendene for 2020
- Grønn vekst
- Orden i kaosets tid
- Fra å være forskjellig til å gjøre en forskjell
- Det store tillits- og maktskifte
- Den emosjonelle revolusjonen
- Inspirasjon fra prisvinnende merkevarer.
- Vi besøker de store kreative festivalene og oppsummerer de viktigste trendene vi ser og hvilke case som er til inspirasjon.
- Vi besøker de store kreative festivalene og oppsummerer de viktigste trendene vi ser og hvilke case som er til inspirasjon.
Bestilling:
cathrine.moksnes@gmn.no / +47 488 96 670
6. Foredrag: Digital strategi og hvordan lykkes gjennom et digitalt økosystem
Tema:
Praktisk tilnærming til viktigheten med en god nettside og samspillet med innhold og sosiale medier. Foredraget tar for seg hvordan vi økte trafikken til Nordvik med 400% med å tenkte på digitalt økosystem i forkant. Foredraget krydres også eksempler på hva din bedrift bør gjøre.
Tid:
45 min
Pris:
Kr 25 000,- eks mva
Foredragsholdere:
Eirik Fjellaksel, Senior digitalrådgiver (LinkedIn)
Passer for:
Alle bedrifter som ser viktigheten med god digital tilstedeværelse og ønsker å skape topplinjevekst ved økt synlighet.
Hovedteamer:
- Nettsidens rolle
- Hvordan utnytte all data du samler inn
- Innhold og sosiale medier
- Bygge publikum
- Samspill mellom plattformene
Bestilling:
eirik.fjellaksel@gmn.no / +47 932 83 071